tisdag 12 oktober 2010

Idag är första dagen på resten av mitt liv....


... hur många gånger har jag inte skrivit just det.... Men det är ju dagens sanning...


Nu är det slut med viktväktarna och pointsräkning... Inte för att viktväktrna inte är bra men det passar inte mig... Dels kostar det en massa varje månad, man ska flänga in till stan och väga sig. Det ska gå att fixa hemma med bra mat och massa motion... Jag har varit alldeles för lat och gömt mig bakom en massa undanflykter hela tiden... Men jag vill inte må såhär, jag vill inte ha ont i mina knän. Jag vill inte snarka så att ingen får sova i huset... jag vill må bra!!!
Inga regler eller restriktioner... Bara öppna ögon och eget ansvar för mitt liv och min kropp....
Stort tack till min goda vän Annette för all inspiration och motivation... Och tack för att du alltid ställer upp i vått och torrt... En vän värd guld...
Ha det bäst, för det ska jag....
Kramar!!!

1 kommentar:

  1. Ibland ska man bara "vakna" och inse sanningen och förändra sitt liv med nyttig mat och massa rörelse på olika sätt.
    Kram annette

    SvaraRadera