måndag 18 oktober 2010

Så här snygg...

... är man efter en het dejt med Mr Orbitreek...
Det blev 45 minuter idag... Känns himla skönt faktiskt, att få ändan ur vagnen och komma igång. Ikväll blir det ju ridning oxå... markarbete, förhoppningsvis med Julita.

Denna lilla påse har min son sytt och jag kom på att jag kunde fästa den i byxan med en fästenål och ha mp3 spelaren i, för den blev så svettig och äcklig i bh:n.

Även Bella gillar att ta sig en tur med Mr Orbitreek...

Varför gjorde jag inte detta tidigre och plockade fram "honom", äntligen nått man kan göra hemma tillsammans med Bella...

Ett nytt mål för mig är: Sluta se allt negativt och börja hitta lösningar... Förstår inte att det ska vara så svårt....

Nu är äggen klara... dags för lunch...

Tjingeling!!!!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat...jag vet exakt hur man känner sig efteråt på denna "herre"...SVETTIG OCH DARRIG

    SvaraRadera